بهاریه ۱۳۹۵

درک رسانه ها…/ دکتر زهره دهدشتی شاهرخ

دنیای تبلیغات- بهاریه- دکتر زهره دهدشتی شاهرخ- برگی دیگر از زندگی ما ورق خورد و سال جدیدی آغاز می گردد. سال جدید تنها تغییر تاریخ نیست بلکه باید همراه با تغییر نگرش ها و جهت گیری ها در زندگی شخصی و حرفه ای باشد. امیدوارم که همه ما از تجربیات خوب یا بد خود در سال گذشته یاد گیری کرده و قویتر از پیش به استقبال چالش های جدید در سال آینده برویم . آنچه اهمیت دارد حرکت در مسیر درست است .

در سال جدید امیدوارم که فعالان و علاقمندان رشته بازاریابی توجه بیشتری به درک رسانه ها و تکنولوژی های نوین بنمایند که محور فعالیت های بازاریابی خواهد بود. حرکت به سمت استفاده از رسانه های نوین ادامه خواهد داشت و امیدوارم که افراد و سازمان ها قابلیت های جدیدی را کسب کنند و ادغام رسانه های نوین و سنتی را جهت کسب موفقیت مورد توجه قرار دهند.

سالی پر از خوشی ،سلامتی و موفقیت را برای شما عزیزان آرزومندم .

 

دکتر زهره دهدشتی شاهرخ

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نویسنده مهمان

محتوایی که توسط این اکانت نمایش داده می‌شود توسط سایر افراد نوشته شده است، درصورتی که مایل هستید در دنیای تبلیغات مطلب بنویسید با 09367381322 در تماس باشید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا