دنیای تبلیغات- بهاریه- دکتر زهره دهدشتی شاهرخ- برگی دیگر از زندگی ما ورق خورد و سال جدیدی آغاز می گردد. سال جدید تنها تغییر تاریخ نیست بلکه باید همراه با تغییر نگرش ها و جهت گیری ها در زندگی شخصی و حرفه ای باشد. امیدوارم که همه ما از تجربیات خوب یا بد خود در سال گذشته یاد گیری کرده و قویتر از پیش به استقبال چالش های جدید در سال آینده برویم . آنچه اهمیت دارد حرکت در مسیر درست است .
در سال جدید امیدوارم که فعالان و علاقمندان رشته بازاریابی توجه بیشتری به درک رسانه ها و تکنولوژی های نوین بنمایند که محور فعالیت های بازاریابی خواهد بود. حرکت به سمت استفاده از رسانه های نوین ادامه خواهد داشت و امیدوارم که افراد و سازمان ها قابلیت های جدیدی را کسب کنند و ادغام رسانه های نوین و سنتی را جهت کسب موفقیت مورد توجه قرار دهند.
سالی پر از خوشی ،سلامتی و موفقیت را برای شما عزیزان آرزومندم .
دکتر زهره دهدشتی شاهرخ
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی