دنیای تبلیغات- آنا جلوه – برند سازی صرفا متعلق به سازمانها، محصولات و افراد نیست. در طول قرنها مذاهب هم دست به برند سازی زده اند و در پی آن ملل و اقوام که نهایتا به منجر به این شده است که حتی برای اعیاد و مراسمشان هم برند سازی کنند.
ایران با پیشینه ای عمیق در تاریخ، وامدار اعیاد و جشنها و مراسم ایران باستان و زرتشت و دین اسلام است، تلفیقی زیبا و روحانی که طی سالیان خودش را بروز کرده است. ایرانیان با هوشمندی تمام سعی در پاسداری از گذشته ی پر افتخار خود دارند و آن را در قالب روزهای خاص، جشنهای شیرین و نام های پیشینه دار بزرگ و عزیز می دارند.
یلدا نه فقط یک شب خاص و عیدانه ای ریشه در تاریخ که رویکردی عمیق است، آموزشی که طی قرنها هر سال به ایرانیان یادآوری شده است، همبستگی و نزدیکی بهم در طولانی ترین شب سال!
اینکه در کنار تمامی آنهایی که دوست دارید و برایتان عزیز هستند، طولانی ترین تاریکی ها را به امید روشنایی روز میتوان سر کرد و نترسید …و نهراسید… و مطمئن بود سحر در راه است.
ایمان داشت به بزرگی خداوند و لطف او که زمین می چرخد و حال دوران یکسان نخواهد ماند، که دستهایمان را در دست هم بگذاریم و توکل کنیم، تیرگی ها می گذرد.
یلدا، تداعیات روشن و واضح دارد، کافی است به بلندای تاریکی اشاره شود و دمیدن صبح، یلدا اولین تصویر ذهنی خواهد بود، یلدا در شعر شاعران و استعاره ی هنرمندان آمده و می آید. یلدا امید روشنایی است و یلدا پیام بودن و در کنار هم بودن.
امسال کمپین خودجوشی به راه افتاده است با شعار ذات اصلی برند یلدا که توجه است که دیدن هم است در طول تاریکی ها، امیدوارم این کمپین اثر خود را حتی برای یک شب بگذارد و ما یادمان بیاید فراتر از تکنولوژی و حضورهای مجازی، دوستانی، اقوامی و نزدیکانی داریم که دلشان به حضور واقعی ما روشن است!
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
احساسات شما در قلم از جوهر پررنگ تر _ به وجود مخاطب نفوذ میکند شما دانا به قدرت نفوذ در ثانیه های اول هستید یا چیره دست در نگارش ؟ هر کدام که باشد مهارتی است ستودنی