آموزشپیشنهاد سردبیرتحلیل

اوباما، پاپ، پوتین، ملکه الیزابت، مرکل و… در تبلیغ روزنامه مترو

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- این ادم های سرشناس را ببنید که چطور دست مایه تبلیغ یک روزنامه شده اند. این همان نکته کلیدی است که تداعی یا استفاده از چهره ای سرشناس باید در راستای ارتقاء برند محصول باشد و حضور آنها برند محصول را تقویت کند.  نه اینکه صرفا در لوکیشینی که محصول هم هست حضور داشته باشند. این پوسترها را ببینید و از هوشمندی طراحش لذت ببرید. این درسی مهم از برندینگ محصول است که در غالب مارد اشتباه استفاده می شود. لایه های مفهومی جذاب دیگری نیز وجود دارد. خو به این تبلیغات زیرکانه  دقت کنید

اردوگان و دالای لامان و مترو!

1

 

اوباما و مترو!

2

 

ملکه الیزابت و مترو!

3

 

پاپ، پوتین، مرکل و مترو!

4

 

 

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا