دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان– علی معلم، در برنامه دیشب هفت در بخشی از سخنانش حرف هایی درباره نحوه تشخیص دیده نشدن تبلیغات در نیویوک از روی بالا رفتن سطح فاضلاب در زمان پخش تبلیغات گفت که قابل تامل است. پیشتر هم هیچکاک جمله ای در خصوص ارتباط حجم مثانه با طول مدت فیلم و اهمیتش گفته بود. اساسا برخی حرف ها علیرغم اهمیت زیادش ظاهر خوبی ندارند و اتفاقا این توجه به ظاهر در خیلی جاها بلای جان تبلیغات شده. از غلبه اهمیت زیبایی بر رسالت تبلیغات تا خیلی مطالب دیگر…
ویدیوی این بخش از حرف های علی معلم را ببینید. بدلیل نکات قابل توجه، از تحلیل چند سال مدیریت سینمای ایران، تا بحث تبلیغات و رسانه و مخصوصا طرح مساله سینمای حلال با توجه به اهمیت برند جهانی حلال، ویدیوی کامل حرف های علی معلم هم آمده که قابل توجه است… ببینیدش.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]