دنیای تبلیغات- سعید سرحدی- اساس ساخت تبلیغ برای کالایی مانند سیمان پیچیده گی های اساسی دارد. با این توضیح این تیزر را ببینید:
در این تبلیغ تلویزیونی ، با «خَلی» آشنا می شویم . جوان تنومندی که اختیار قدرت و توان خود را ندارد و همین خصوصیت خرابی به بار آورده و برای او علاوه بر شهرت ، دردسر ساز شده و لذت زندگی آرام در منزل خودش ، از او گرفته شده است . اما داستان به همینجا ختم نمیشود.
ترجمه :
خَلی : خونه ی هرکسی ، بهشت اونه . اونطور که آرزو داری تووش زندگی می کنی . اما در مورد من اینطور نبود.
پدر خَلی : «خَلی» پسر خوب و شیرینی بود اما بعضی وقتها متوجه قدرتش نبود .
خَلی : قدرتی که برام شهرت و محبوبیت جهانی به ارمغان آورده بود ، مشکل اصلی من شده بود . بعضی وقتها آرزو می کردم که ایکاش مثل آدمهای دیگه بودم.اما مادرم بهم میگفت : « نه پسرم ، تو خاص و ویژه هستی ».و همینطور پیش می رفت … دیگه درمانده شده بودم. تا اینکه یک روز عمه م بهم پیشنهاد کرد خونه م رو با «سیمان آمبوجا» بسازم. تازه اون موقع بود که لذت زندگی در خونه ی خودم رو فهمیدم .
شرکت سازنده :
Publicis, Mumbai
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات (ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)
سلام و عرض ادب. خیلی ممنون از شما آقای سرحدی، بسیار جذاب بود و مستقیما منفعت تبلیغ را نشان می دهد. با تشکر
سلام آقای قاسمی . ممنون از لطف و توجه شما .
مچکرم جناب سرحدی
ممنون از شما