دنیای تبلیغات- امیر حسین نوریان- پیشنهاد هفته– باورش سخت است که این تیزر را همان بانکی ساخته که تبلیغات توهین آمیز “پول دادن به معلمان” به بهانه روز معلم را ساخته است (درباره آن ایده توهین آمیز اینجا بخوانید) بعد از مدت ها یک تیزر خوب ایرانی ساخته شد. جام جهانی و یوزپلنگ ایرانی و نسل رو به انقراضش دست مایه ساخت تیزری با ماهیت حمایت از محیط زیست توسط بانک پارسیان شده است. تیزر بر خلاف غالب تیزرهای فرهنگی ادا در نمی آورد و نصیحت نمی کند و موضع تنفربرانگیز از بالایی ندارد. همه چیز سر جای خودش است. این تیزر جذاب را ببینید و از ساخت می نیمال و دلچسبش لذت ببرید. امیدوارم بانک پارسیان به این تغییر رفتار تبلیغاتی اش ادامه دهد. حواستان به حس خوشایندی که به بانک پارسیان بعد از این تیزر پیدا می کنید باشد. همین حس یعنی تبلیغ کار کرده است
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)