پیشنهاد سردبیرتحلیل تبلیغات و بازاریابی

اولین کافه نان هوشمند دنیا

دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی- شاید نانوایی ها جزء آن دسته اصنافی هستند که در طول تاریخ به کندی متحول شده اند. اما به نظر می آید Krust به عنوان اولین کافه نان هوشمند دنیا به یکباره سعی در ایجاد انقلابی در عرضه نان به همراه یک سری خدمات جانبی آن دارد. این کافه که در ایرلند افتتاح شده است به سرعت در حال تبدیل شدن به یک شرکت زنجیره ای را دارد و پایه اصلی خود را بر تکنولوژی بنا نهاده است، به این ترتیب که دیگر مشتریان مجبور نیستند به مانند نانواییهای سنتی مدتها در صف برای خرید نان بایستند بلکه کافی است از طریق گوشیهای هوشمند خود انواع نانهای مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. در این کافه مشتریان می توانند علاوه بر نان ساندویچ و قهوه نیز سفارش دهند و از شنیدن موزیک مورد علاقه خود لذت ببرند. در حقیقت این کافه پکیج کاملی از محصول و خدمات را ارائه می دهد.

 

مشتریان می توانند با استفاده از بیت کوین، آی پاد خود را چک کنند، از شارژرهای  بی سیم استفاده کنند و بجای پرداخت هزینه نان و سفارشات دیگر خود از طریق کارتهای اعتباری (که امکان مفقود شدن دارند) از کارتهای اعتباری دیجیتال استفاده کنند.

2015-09-28-22-39-01-2121109380

از طریق این سیستم نقل و انتقالات (سفارش و دریافت محصول) فارغ از مکان، هم برای مشتری و هم برای فروشنده راحت تر انجام می شود.

 

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات (ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا