دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی- شرکت کامپیوتری “دل” برای فروش محصول جدید خود تحت عنوان “دو تا در یکی ” که پکیجی شامل یک لب تاپ و یک تبلت است و نیز سایر محصولات خود, نوجوانان را به عنوان بازار هدف انتخاب و سعی کرده است در چندین تیزر تبلیغاتی خود, علاوه بر استفاده از متخصصین واقعی اینترنت و رایانه, از وجود نوجوانان موفق در زمینه های دیگر نیز بهره مند شود: در یک داکیوسریز (فیلم مستند) ۹۰ ثانیه ای از یک فیزیکدان هسته ای ۲۱ ساله, یک دختر طراح مد ۱۴ ساله, یک کارآفرین تکنولوژی برزیلی ۱۹ ساله و یک نوجوان ۱۹ ساله که از شخصیت های تاثیر گذار در یوتیوب میباشد, در این ویدیو بازی میکنند.
تیلور ویلسون, نابغه ۲۱ ساله در زمینه فیزیک هسته ای
کپی رایتر ارشد آژانس Y&R نیویورک که طراح این کمپین میباشد, هدف کمپانی دل از این اقدام را تبدیل کردن نوجوانان به متخصصین تکنولوژی ذکر میکند و در این راستا آنها سعی کرده اند از نوجوانان موفقی که داستانهای بزرگی دارند استفاده کند. با هم یکی از ویدیوهای این کمپین که مربوط به نابغه طراح مد است را میبینیم.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)