ممنون از متن قابل توجه شما، به نظر من در عصر کنونی بهتر است علاوه بر تفکر.
به تفکر برای تفکر و داشتن خط فکری،نگرش و الگوی و مدل فکری بپردازیم تا پیش از أقدام به پدیده کشی و برندکشی و زنده به گور کردن داشته های ایران کمی به تفکرمان تفکر نماییم و درگیر حرکت و مرج عمومی نشویم.
مسئله ای که مطرح شده است بسیار عمیق و ریشه ای أست و به گونه ای ترس آور زیرا به دلیل نبود الگوها و مکاتب فکری معتبر و قوی جامعه ایران مدل فکری و نظام ارزشی آش را گم کرده و به جامعه الگو، بی اسطوره، بی نگرش و بی برند تبدیل شده است. جامعه کوتاه قد،نخبه کش و برند کش
زنده باد تفکر برای تفکر ….
سپاس خانم همایونفر گرامی
شما خود در این مبحث استاد هستید. در خصوص نقش جامعه و عکس العمل هایش در گفتگویی که با دکتر شفیعی عزیز داشتم اشاراتی کردم. جامعه و مردم صیانت از برند ها را یاد ندارند و اهمیتش را نمی دانند که در این عدم آگهی و آموزش اتفاقا ما مقصرتریم!
این مطلب بسیار عالی و خواندنی بود
و عین حقیقت
و چه تفسیر جالبی از برند
چیزی که هیچ کس به ذهنش نمیرسد و به آن توجه نمیکند
برند سمبل و معادلش نماد در زبان فارسی به حق قابل پاسداشت است ، چرا که راحت بدست نیامده که راحت از دست برود،. متشکرم از شما و نگاه متفاوتتان به قضایا و اتفاقات پیرامونمان که البته کم هم نیستند!
سلام
آقای نوریان من ممنونم به خاطر مطالب زیبایتان.
ای کاش بیشتر و بیشتر به موارد صوتی بپردازید و حداقل هفته ای دو یا سه مورد به مباحث بپردازید و مصاحبه های خودتان را برای استفاده عموم در سایت قرار دهید.
ممنون از متن قابل توجه شما، به نظر من در عصر کنونی بهتر است علاوه بر تفکر.
به تفکر برای تفکر و داشتن خط فکری،نگرش و الگوی و مدل فکری بپردازیم تا پیش از أقدام به پدیده کشی و برندکشی و زنده به گور کردن داشته های ایران کمی به تفکرمان تفکر نماییم و درگیر حرکت و مرج عمومی نشویم.
مسئله ای که مطرح شده است بسیار عمیق و ریشه ای أست و به گونه ای ترس آور زیرا به دلیل نبود الگوها و مکاتب فکری معتبر و قوی جامعه ایران مدل فکری و نظام ارزشی آش را گم کرده و به جامعه الگو، بی اسطوره، بی نگرش و بی برند تبدیل شده است. جامعه کوتاه قد،نخبه کش و برند کش
زنده باد تفکر برای تفکر ….
سپاس خانم همایونفر گرامی
شما خود در این مبحث استاد هستید. در خصوص نقش جامعه و عکس العمل هایش در گفتگویی که با دکتر شفیعی عزیز داشتم اشاراتی کردم. جامعه و مردم صیانت از برند ها را یاد ندارند و اهمیتش را نمی دانند که در این عدم آگهی و آموزش اتفاقا ما مقصرتریم!
این مطلب بسیار عالی و خواندنی بود
و عین حقیقت
و چه تفسیر جالبی از برند
چیزی که هیچ کس به ذهنش نمیرسد و به آن توجه نمیکند
برند سمبل و معادلش نماد در زبان فارسی به حق قابل پاسداشت است ، چرا که راحت بدست نیامده که راحت از دست برود،. متشکرم از شما و نگاه متفاوتتان به قضایا و اتفاقات پیرامونمان که البته کم هم نیستند!
سپاسگزارم خانم ربانی گرامی
سلام
آقای نوریان من ممنونم به خاطر مطالب زیبایتان.
ای کاش بیشتر و بیشتر به موارد صوتی بپردازید و حداقل هفته ای دو یا سه مورد به مباحث بپردازید و مصاحبه های خودتان را برای استفاده عموم در سایت قرار دهید.
جناب آقای احمدی گرامی
سپاسگزارم
سپاس از پیشنهادتان . حتما. دوستان از مطلب صوتی استقبال زیادی کرده اند.
لطفا خودتان را کاملتر معرفی فرمایید و در دنیای تبلیغات فعال تر باشید