پیشنهاد سردبیرتحلیل

پدیده کـشی…! / نگاهی به رفتار مردم در برابر برندها / یادداشت امروز امیرحسین نوریان برای فرصت امروز

دنیای تبلیغات- فرصت امروز مورخ ۲۳ / ۱۰ /۹۳ صفحه ۱۰ :

padide koshi noorian

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. ممنون از متن قابل توجه شما، به نظر من در عصر کنونی بهتر است علاوه بر تفکر.
    به تفکر برای تفکر و داشتن خط فکری،نگرش و الگوی و مدل فکری بپردازیم تا پیش از أقدام به پدیده کشی و برندکشی و زنده به گور کردن داشته های ایران کمی به تفکرمان تفکر نماییم و درگیر حرکت و مرج عمومی نشویم.
    مسئله ای که مطرح شده است بسیار عمیق و ریشه ای أست و به گونه ای ترس آور زیرا به دلیل نبود الگوها و مکاتب فکری معتبر و قوی جامعه ایران مدل فکری و نظام ارزشی آش را گم کرده و به جامعه الگو، بی اسطوره، بی نگرش و بی برند تبدیل شده است. جامعه کوتاه قد،نخبه کش و برند کش
    زنده باد تفکر برای تفکر ….

    1. سپاس خانم همایونفر گرامی
      شما خود در این مبحث استاد هستید. در خصوص نقش جامعه و عکس العمل هایش در گفتگویی که با دکتر شفیعی عزیز داشتم اشاراتی کردم. جامعه و مردم صیانت از برند ها را یاد ندارند و اهمیتش را نمی دانند که در این عدم آگهی و آموزش اتفاقا ما مقصرتریم!

  2. این مطلب بسیار عالی و خواندنی بود
    و عین حقیقت
    و چه تفسیر جالبی از برند
    چیزی که هیچ کس به ذهنش نمیرسد و به آن توجه نمیکند
    برند سمبل و معادلش نماد در زبان فارسی به حق قابل پاسداشت است ، چرا که راحت بدست نیامده که راحت از دست برود،. متشکرم از شما و نگاه متفاوتتان به قضایا و اتفاقات پیرامونمان که البته کم هم نیستند!

  3. سلام
    آقای نوریان من ممنونم به خاطر مطالب زیبایتان.
    ای کاش بیشتر و بیشتر به موارد صوتی بپردازید و حداقل هفته ای دو یا سه مورد به مباحث بپردازید و مصاحبه های خودتان را برای استفاده عموم در سایت قرار دهید.

    1. جناب آقای احمدی گرامی
      سپاسگزارم
      سپاس از پیشنهادتان . حتما. دوستان از مطلب صوتی استقبال زیادی کرده اند.

      لطفا خودتان را کاملتر معرفی فرمایید و در دنیای تبلیغات فعال تر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا