دنیای تبلیغات- در طول دهه گذشته، دیدیم که شبکههای اجتماعی توانستند جایگاه خود را در بازاریابی پیدا کرده و به یکی از علاقمندیهای بازاریابان در سطح بینالملل تبدیل گردند. اخیرا در کشور ما هم فعالیتهایی در حوزه شبکههای اجتماعی میبینیم که تحسین برانگیز است و واقعا میتوان گفت که بازاریابان ایرانی هم به اهمیت شبکههای اجتماعی پی پردهاند. شاید شما هم اخیرا بیلبوردهای هشتگ #ESHGH_TATIL_NIST را در سطح شهر دیده باشید و جذب آن هم شدهاید.
این هشتگ اینستاگرامی در حقیقت به سریالی با همین نام تعلق دارد که در آن بازیگرانی چون مهناز افشار، محمدرضا گلزار و خیلی دیگر از افراد محبوب فعال در این حوزه، ایفای نقش میکنند. تا به امروز حدود ۹۰۷ پست به همراه این هشتگ در اینستاگرام به ثبت رسیده و میتوان گفت عدد قابل توجهی است و به نظر میآید با توجه به تازگی راه اندازی شدن این کمپین، به زودی شاهد سیلی از پستهای جالب در رابطه با این سریال باشیم.
اخیرا شایعاتی منتشر شده که قرار است سریال «عشق تعطیل نیست»، در شبکه سینمای خانگی در قالب دیویدی منتشر شود؛ ولی هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.
در کل فراموش نکنید که اینستاگرام یکی از بهترین بسترهای تبلیغاتی است که میتوانید در آن یک موضوع خاص را داغ کرده و به کمک هشتگهای موجود در آن، یک نمونه موفق تبلیغاتی از خود بر جای بگذارید.
نویسنده: رامین جابری
منبع:بلاگ اد
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)