دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- سال قبل در کافه تبلیغات یادداشتی نوشتم (تصورش را بکنید در دانشگاه یا دبیرستان منتظرید تا استادتان را جایی ببینید و بعد او را به گوشهای بکشید و به او کارت هدیه (پول!) بدهید. به عنوان هدیه! و او هم احتمالا لبخندی بزند و شما هم چشمتان برق بزند و…/برای خواندن آن مطلب اینجا را کلیک کنید) که چطور بانک پاسارگاد و اقتصاد نوین به معلمان به قصد فروش محصولات و خدماتشان ناخواسته و از سر سهل انکاری توهین می کنند.
امسال نوبت بانک پاسارگاد بود که با تبلیغات چاپی گسترده در روزنامه های پر تیراژ سراسری، این رفتار زشت “پول دادن به معلم” را ترویج و تبلیغ می کند.
هر چیز فروختنی را در هر شرایطی نباید فروخت. گاهی برخی لطف ها ظاهر و باطن بدی دارند و شان هدیه گیرنده را پایین می آورد. کاش کمی بیشتر به تبلیغات فکر شود…
چه نکته سنجید شما
افرین. تا به حال به این مساله فکر نکرده بودم
حرکت نسنجیده ای بوده است. حق با شماست.