دنیای تبلیغات- مراسم رونمایی از دومین کمپین اطلاعرسانی نظام بانکی کشور در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش دنیای تبلیغات، در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی نظام بانکی کشور برگزار شد، محمدعلی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ضمن بررسی دستاوردهای نظام بانکی در طول مدت ۴ سال گذشته گفت: ما در این کمپین، دوران ۴ ساله گذشته را دوران ثبات نامگذاری کردهایم.
وی افزود: ما باید با توجه به ظرفیتها و پتانسیلی که در بخش روابط عمومی بانکها وجود دارد به مردم بگوییم در طول این مدت چه در نظام بانکی گذشته و دستاوردهای اصلی این نظام را اطلاعرسانی کنیم.
در ادامه محمدعلی مشکیان مدیر اجرایی کمپین اطلاعرسانی نظام بانکی کشور ضمن بیان اقدامات انجام شده در خصوص اولین کمپین نظام بانکی در سال ٩۵ و میزان رشد اقتصادی و تورم در طول چند سال گذشته، در خصوص دومین کمپین و استراتژی اجرایی آن گفت: این کمپین به پنج بخش تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات در شعب بانکها، تبلیغات مطبوعاتی و تبلیغات دیجیتال تقسیم میشود، که توسط شبکه بانکی کشور اجرا خواهد شد.
سید محمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین هم در این رویداد درخصوص اهداف اجرای کمپین اطلاعرسانی نظام بانکی گفت: روابط عمومیهای شبکه بانکی باید درخصوص نظام شفافیت و نظارت بازرسی نظام بانکی برای عموم مردم اطلاعرسانی کنند. در حال حاضر این موضوع طوری در افکار عمومی جا افتاده است که نظارت روی بانکها و وجود ندارد. در صورتی که نظارت نظام بانکی از طریق بازرسی بسیار جدی پیگیری میشود.
شناسنامه دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور ؛ « دوران ثبات » :
سفارش دهنده : بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
راهبر کمپین : محمد علی کریمی، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی بانک مرکزی ج . ا. ا
مجری کمپین : آژانس تبلیغاتی هم وطا آریا.
مدیر پروژه : محمدعلی مشکیان، مدیرعامل وعضو هیأت مدیره شرکت هم وطا آریا.
مشاور کمپین : مهدی اسدی.
مدیر استراتژی : شهرام سیفهاشمی.
مدیر خلاقیت و هنری : سجاد ابراهیمی.
تیم ایده پردازی : مجتبی نادرخانی، آذر عزتی، رها سلیمانفر، شهرام سیفهاشمی.
تیم طراحی گرافیک : سجاد ابراهیمی، مجتبی نادرخانی، آذر عزتی، رها سلیمانفر.
کپی رایتر : سجاد ابراهیمی.
هماهنگی رسانه : سحر بلغاک