دنیای تبلیغات- پیشنهاد هفته – برخی از افراد زمانی که به خرید کالاهای چرمی روی می آورند، تمایل دارند چشم خود را بر روی آزار حیوانات ببندند. تیم تبلیغاتی Ogilvy & Mather Advertising Bangkok به همراه تیم آسیایی PETA بر آن شدند تا این نگرش را تغییر دهند. آنها فروشگاهی جعلی در یکی از معروف ترین مرکز خریدهای بانکوک افتتاح و اجناس چرمی لوکس را به نمایش گذاشتند. اما داخل آنها راز وحشتناکی پنهان شده بود.
در داخل کیف ها، کفش ها و دیگر اجناس مفهومی کامل از خشونت نهفته بود. آنها گوشت و خون و حتی قلب ساختگی از حیوانات را در خود داشتند و خریداران با دیدن آنها وحشت زده می شدند. این چیزی است که می توان نام آن را هشداری برای بیداری گذاشت.
ویدیوی جذابش را ببیند…
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]