اخبارپیشنهاد سردبیرعمومی

وقتی ولوو “امنیت”، غیر از خودروهایش برای دوچرخه سواران هم مهم است / رنگ زندگی / ولوو برند بازِ حرفه ای…

دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-معمولا تولیدکنندگان و صاحبان برند از خود محصول و ویژگیهای مختلف آن برای تبلیغ کالا استفاده میکنند اما ولوو برای هنجارشکنی و جلب توجه بیشتر این بار از دوچرخه و دوچرخه سواران استفاده کرده است. همان طور که میدانید اتوموبیل های ولوو به امن بودن شهرت دارند. ولوو برای لانچ مدل جدید اتوموبیل شاسی بلند خود XC90 و برای تاکید بر ویژگیهای امنیتی آن اقدام به تولید اسپری های مخصوص بدنه دوچرخه به نام “رنگ زندگی” کرده است.

این اسپری که در تاریکی از خود نور ساطع میکند قابل استفاده بر روی لباس دوچرخه سوار هم هست. سالیانه تعداد بی شماری دوچرخه سوار بر اثر عدم دیده شدن توسط رانندگان اتوموبیل دچار سانحه میشوند و این اسپری نقش مهمی در کاهش این سوانح خواهد داشت. ویدیوی مربوط به این اسپری را با هم ببینیم.

volvo xc90

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. ارزش پیشنهادی ولوو در طی سالها امنیت بوده و این مفهوم رو بسیار بسیار عالی و خوب گسترش داده و در تمامی ارکان بیزینس و از جمله اقدامات و فعالیتهای برندینگ و تبلیغاتش توسعه و نفوذ داده … رنگ درخشان دوچرخه در ظاهر ربطی به بیزینس خودرو نداره ، اما وقتی مفهوم ارزش پیشنهادی و ابعاد استراتژی دقیق و کل نگر باشه ، میفهمیم که چقدر این رنگ درخشان دوچرخه به تثبیت هویت برند ولوو کمک می کنه ، ولوو به فکر امنیت خودرو و سرنشیانش هست و هر چیزی در هر کجا به تثبیت این هویت کمک کنه ، ولوو با هوشمندی اون رو کشف و در المانها و اقدامات تبلیغلی ش بازتاب میده …
    باری دیگر کیف کردم از شعورشون !

  2. آقای زرین
    جنابعالی خیلی زیبا و عمیق کمپین جدید ولوو در تولید اسپری های “رنگ زندگی” رو تحلیل کردید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا