اخبارپیشنهاد سردبیرعمومی

اسامی برترین سایت های ایران + شاخص ها/ دنیای تبلیغات بهترین سایت تبلیغات ایران

دنیای تبلیغات- دنیای تبلیغات بهترین وب سایت تبلیغات ایران به انتخاب جشنواره معتبر وب ایران در سال ۹۳ شد. در این جشنواره ملاک های داوری بدین شرح اعلام شده است:

محتوا:

محتوا، اطلاعات ارائه شده دریک وب سایت است. محتوا فقط شامل متن نیست بلکه تصویر٬صدا، انیمیشن یا ویدیو و هر چیزی که با مخاطب از طریق وب سایت رابطه برقرار میکند محتوای یک سایت میباشد. محتوای خوب باید برای مخاطب مرتبط٬ مناسب و جذاب باشد. محتوای خوب چه علمی و مفید باشد و چه سرگرم کننده٬ همیشه کاربر را مشتاق تر میکند.

ساختار و مسیر:

ساختار و مسیر عبارت است از چارچوب یک وب سایت، نحوه سازمان دهی محتوا و اولویت بندی اطلاعات و روشی که شما در سایت هدایت می شوید. یک سایت با ساختار و سامان دهی مناسب باید یک پارچه، قابل درک ، و شفاف باشد. این به شما اجازه میدهد تا یک مدل ذهنی مناسب برای اطلاعات ارائه شده پیدا کنید و بدانید مطالب مورد نیاز را کجا پیدا کرده و بعد از هر کلیک انتظار چه چیزی را داشته باشید. هدایت و مسیر گذاری مناسب باعث میشود تا شما سریعا به محتوایی که میخواهید در هر کجای وب سایت دسترسی پیدا کنید.

طراحی دیداری:

طراحی دیداری همان ظاهر یک وب‌سایت است. یک طراحی دیداری مناسب پیام خود را به خوبی به مخاطب عرضه می دارد.

کارکرد:

کارکرد یک وبسایت به معنای استفاده از فن آوری در وب سایت است. کارکرد مناسب بدین معناست که یک وب سایت درست کار کند، سریعا بالا بیاید، همه لینک هایش فعال بوده هر فناوری جدیدی که در آن استفاده میشود کاربردی و مرتبط با هدف و درخواست مخاطب باشد. وب سایت نباید وابسته به مرورگر و یا سیستم عامل خاصی باشد. یک وب سایت کاربردی مناسب تنوع نیازهای کاربران را از سایز فایل ها، نوع و فرمت فایل ها، و سرعت دانلود در نظر میگیرد.

تعامل:

تعامل با مخاطب روشی است که یک وب سایت به شما اجازه میدهد کاری را در آن انجام دهید. تعامل مناسب به کاربر اجازه میدهد تا ارتباطش با وب سایت دو جانبه باشد. ورودی و خروجی وب سایت مانند جست و جو ها، اتاق های گفت و گو، تجارت الکترونیک و بازیها، فرم ها و بازخوردهای آنی شامل این تعامل میشوند. یک وب سایت تعاملی خوب باعث میشود که کاربر احساس مناسبی از تعامل با آن داشته باشد. معیارهای تعاملی در وب سایت ها این رسانه را از دیگر رسانه ها مانند نشریه و تلویزیون مجزا میسازد.

تجربه کلی:

تجربه کلی در استفاده از یک سایت فراتر از محتوا، ساختار، طراحی، کارکرد، و تعامل است. این تجربه موارد بیشتری را در بر می گیرد که معمولا غیر ملموس هستند. عواملی که باعث بازگشت دوباره کاربر به وب سایت می شوند یا کاربر را در وب سایت بیشتر نگه می دارند. عواملی مانند خبرنامه ها٬ ارسال به دوستان٬ نسخه چاپی و موارد مشابه از این قبیل هستند.

هفتمین جشنواره وب ایران با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس نصرالله جهانگرد، دکتر براری، مهندس راسخ، مهندس رضا باقری اصل و جمعی از اصحاب رسانه با همراهی بیش از ۷۰۰ متخصص و کارآفرین حاضر در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی به کار خود پایان داد.

جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون شش دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار شده است. هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی است.

این جشنواره با محورهای مختلفی همچون: طراحی تجربه کاربری و نوآوری در رابط های کاربردی، مدیریت تولید و توسعه نرم افزار، تحولات برنامه نویسی مدرن، تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در ایران، تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال در ایران و کارآفرینان فضای دیجیتال در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه و با حضور کارآفرینان برتر داخلی و خارجی، در حوزه فناوری اطلاعات در قالب کنفرانس وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد و در طی برگزاری، کاندیداهای نهایی جشنواره وب و موبایل ایران نیز اعلام و تندیس هفتمین جشنواره به رتبه‌های نخست در هر حوزه اهدا گردید.

635596267261890827

به گزارش خبرنگار جام جم کلیک، برندگان روز دوم کنفرانس وب و موبایل ایران به شرح زیر اعلام گردید:

گروه نیازمندی‌های عمومی:
– آی برتر

گروه خرید گروهی:
– نت برگ

گروه فروشگاه‌های اختصاصی:
– جار

گروه فروشگاه‌های آنلاین:
– دیجی کالا

گروه بانک و بیمه:
– بانک سامان

گروه تبلیغات آنلاین:
– دنیای تبلیغات

گروه تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت:
– شاتل

گروه مرجع کسب و کارها:
– کی کجاس

گروه اپ استور و مارکت ها:
– سیب استور

گروه مسکن و املاک:
– گروه املاک دلتا

گروه صنایع غذایی:
– فودلیست

گروه مقایسه قیمت ها:
– کالا کاوی

گروه سرویس نرم افزاری آنلاین:
– مهربانه

اهدای تندیس‌های جشنواره در روز دوم توسط محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا