دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- شیفتگی کاذب به تبلیغات و تیزرهای برند های بزرگ آفت بدی برای نقد است. بسیاری برند های بزرگ -از جمله کوکا کولا- در کنار ایده ها و تبلیغات شاهکارشان کارهای معمولی و بعضا ضعیف هم کم ندارند. این شیفتگی های کاذب به حدی است که از روی تیزهای بدشان کپی های پلان به پلان برای مثلا بستنی هم تولید می شود!!! و حاصل کار یک بدتر از بد تمام عیار است. این تیزر کوکا کولا برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را ببینید. فقط طبق غالب کارهای کوکا پلان های شلوغ دارد و در دل مردم است. بیشتر از آنکه که معمولی باشد برای فوتبال تکراری هم هست!
ببینیدش:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سلام اقای نوریان عزیز
ممنون از سایت خوبتان
متاسفانه چند روزی است صفحه اول سایت کاملا به هم ریخته است
نرم افزار من اپرا است
درود بر آقای محمدیان عزیز
سپاسگزارم
مشکلاتی در ننظیمات عکس ها بوده است.
ممنون از حضور وکامنتتان
مشتاق دیدار هستم
ارادتمند
نوریان