آموزشپیشنهاد سردبیر

چگونه یک تبلیغ گفتگو محور بنویسیم؟

دنیای تبلیغات- پریسا جورابی–  بیایید امروز درباره یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش های نوشتاری تبلیغاتی صحبت کنیم. یک رویکرد ساده که مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند :
من می دونم تو چه حسی داری! راستش رو بخوای منم دقیقا همین حس رو داشتم. تا اینکه  X  وY رو پیدا کردم و همه چیز تغییر کرد.
“جان کاپلس” یکی از مشهورترین اعجوبه های تبلیغاتی امریکا، این روش را ” من و شما” می نامد. چرا که اعتقاد دارد باید آنگونه بنویسید که گویی در حال یک گفتگوی دو نفره هستید. ” من و شما” یعنی نویسنده و خریدار.
خوب است که نوع بیان شما مانند یک فروشنده باشد، که در یک قرار ناهار کاری، در حال معرفی و فروش محصول خود به یک خریدار است.
به یاد داشته باشید، اگر حرف تاثیرگذاری به ذهنتان نمی رسد، بیهوده با متن کلنجار نروید. بهترین راه حل این است : قلم وکاغذ واقعی یا مجازی خود را کنار بگذارید.
یک دستگاه ضبط صدا تهیه کنید،و یک گفتگوی ساده و صمیمی راجع به محصول ضبط کنید. آن را به روی کاغذ بیاورید و به عنوان یک پیش نویس ساده استفاده کنید.

در ادامه می توانید یک نمونه ایرانی از یک تبلیغ موفق گفتگو محور را مشاهده نمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نویسنده مهمان

محتوایی که توسط این اکانت نمایش داده می‌شود توسط سایر افراد نوشته شده است، درصورتی که مایل هستید در دنیای تبلیغات مطلب بنویسید با 09367381322 در تماس باشید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا