آموزش

در ادامه مصاحبه درباره تبلیغات کد گذاری شده / تیزینگ بر روی ذهن مخاطب چطور کار میکند؟

دنیای تبلیغات- در حاشیه جلسه مصاحبه روزنامه فرصت امروز (اینجا) با سر دبیر دنیای تبلیغات  گفتگویی در خصوص نحوه کار کرد این تبلیغات صورت گرفت که در قالب یادداشت در این روزنامه به چاپ رسیذه است:

12

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا