تبلیغات روز جهانکمپین تبلیغاتی

کمپین اخیر سامسونگ S24 با تمرکز بر امکانات هوش مصنوعی

S24, Bring to Life with Galaxy AI

در تابستان امسال، BBH سنگاپور با همکاری سامسونگ از کاربرد هوش مصنوعی خود برای مسافران و گردشگران رونمایی کرد و تلاش کرد کاربرد آن در عکاسی و نوع جدید تجربه سفرهایشان را معرفی کرد. از آنجایی که نسل Z در سرتاسر جهان در حال تلاش برای ماجراجویی‌های عجیب و غریب و افق‌های جدید هستند، جدیدترین کمپین جهانی سامسونگ نشان می‌دهد که چقدر عمیق‌تر و غنی‌تر از سفرهای آن‌ها می‌توان با Galaxy S24 Ultra و Galaxy AI آن را به تصویر کشید و تجربه کرد.

این کمپین از طریق مجموعه‌ای از فیلم‌ها، نمایشگرهای پویا در نمایشگرهای شهری، ویژگی‌های جذابی مانند Galaxy AI، Photo Assist و Instant Slow-mo، و Circle to Search with Google را به تصویر می‌کشد که تجربیات سفر کاربران را متحول می‌کند.

در فیلم‌ها، لحظات آشنای سفر زنده می‌شوند: «در حال حاضر دقیقاً چه می‌خورم؟»، «داستان پشت این مجسمه‌ی عجیب چیست؟» و «وایسا، کجا هستم؟» – همه‌ی این‌ها بدون زحمت توسط دایره جدید پاسخ داده می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا