در تابستان امسال، BBH سنگاپور با همکاری سامسونگ از کاربرد هوش مصنوعی خود برای مسافران و گردشگران رونمایی کرد و تلاش کرد کاربرد آن در عکاسی و نوع جدید تجربه سفرهایشان را معرفی کرد. از آنجایی که نسل Z در سرتاسر جهان در حال تلاش برای ماجراجوییهای عجیب و غریب و افقهای جدید هستند، جدیدترین کمپین جهانی سامسونگ نشان میدهد که چقدر عمیقتر و غنیتر از سفرهای آنها میتوان با Galaxy S24 Ultra و Galaxy AI آن را به تصویر کشید و تجربه کرد.
این کمپین از طریق مجموعهای از فیلمها، نمایشگرهای پویا در نمایشگرهای شهری، ویژگیهای جذابی مانند Galaxy AI، Photo Assist و Instant Slow-mo، و Circle to Search with Google را به تصویر میکشد که تجربیات سفر کاربران را متحول میکند.
در فیلمها، لحظات آشنای سفر زنده میشوند: «در حال حاضر دقیقاً چه میخورم؟»، «داستان پشت این مجسمهی عجیب چیست؟» و «وایسا، کجا هستم؟» – همهی اینها بدون زحمت توسط دایره جدید پاسخ داده میشوند.